wtorek, 16 kwietnia 2013

LIP THERAPY - Vaseline

Witam,
moje usta po zimie są w dość kiepskim stanie. Ciągle pękają, schodzi mi naskórek, ale jak zwykle w takich sytuacjach z pomocą przychodzi mi Vaseline. Jest to zwykła wazelina kosmetyczna zamknięta w małym, metalowym opakowaniu, które mieści się praktycznie wszędzie. Niestety nie jest dostępna w Polsce. Zazwyczaj kupuję na Allegro albo sprowadzam z oficjalnej strony z UK. Dostępna jest również w sztyfcie, szmince i dużych opakowaniach. Zapachów jest dość dużo, a każdy jest wspaniały i niepowtarzalny. Obecnie posiadam resztkę wazeliny różanej z olejkiem migdałowym i nową o smaku masła kakaowego. Poza tymi dwoma dostępna jest jeszcze wazelina bezzapachowa, aloesowa oraz kilka zapachów z edycji limitowanej. Jeśli chodzi o cenę w Polsce można kupić ją za ok 10-15 zł ( drogo, ale się opłaca ponieważ jest bardzo wydajna. Opakowanie starcza mi na ok pół roku zaważywszy na to, że używam jeszcze innych balsamów i pomadek) w UK natomiast możemy ją dostać za niecałe 2 funty. Świetnie nawilża usta i utrzymuje się dość długo nadając śliczny połysk i kolor w przypadku wazeliny różanej. Do tej pory miałam okazję używać 3 wazelin z tej serii i muszę powiedzieć, że moim faworytem jest wazelina różana. Nadaje piękny połysk, usta nabierają delikatnego koloru różu i do tego pachnie i smakuje wspaniale. Szczerze mówiąc wazeliny dostępne w aptekach nie przypadły mi do gustu ze względu na swoją konsystencję i opakowanie dlatego wolę wydać trochę więcej i być zadowolona. W lecie wazelina jeśli jest w torebce rozpuszcza się, zaczyna się kleić itd ( może jakaś feralna sztuka na którą ja trafiłam? ) natomiast wazeliny z serii Lip Therapy robią się jedynie miękkie, ale nie zmieniają swojej konsystencji i nie paciają jak reszta za co jestem bardzo wdzięczna. Nadają się idealnie na zimę jak i na lato. Efekt używania ich porównałabym ze znanym wszystkim Carmex'em. Szybko goją drobne ranki i nawilżają usta dzięki czemu na drugi dzień praktycznie nie widać, że usta są suche bądź popękane. Szczerze namawiam was do wypróbowania tego produktu, bo moim zdaniem nie może się równać ze zwykłą wazeliną dostępną u nas.

Wersja różana, wiele przeszła. Głównie porysowana chyba przez klucze, które nosze luzem w torebce:


Oraz wersja o smaku masła kakaowego:



Mam nadzieję, że zachęciłam was do wypróbowania wazelin z serii Lip Therapy. A jakie są wasze ulubione pomadki, wazeliny, błyszczyki na lato? Może któraś z was może polecić mi dobry błyszczyk w kolorze łososiowym, pomarańczowym? :)

Ah, widzicie to piękne słońce! Czas uzupełnić witaminę D! ;)


S.


7 komentarzy:

  1. takiego nigdy nie widziałam :) może i bym się skusiła ale własnie mam carmex teraz, masełko nivea i zwykla wazelinę więc jak narazie nie :P ten dwufazowy o którym mówisz dla mnie był istną męczarnią. jest taki suchy i jeszcze chyba gorzej zmazywał mi makijaż niż ten który teraz zrecenzowałam oO

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kilka pomadek ochronnych, wolę wersje w sztyfcie. Głównie Balea i Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten utwardzacz stosuje się raz w tygodniu :) Żeby było trzeba codziennie to chyba bym oszalała :D Hmm.. biały lakier. Mam z Bella Airy flow jedyne białe mazidło - jest całkiem dobry jakościowo, ale 2 warstwy trzeba położyć, bo i jest perłowy, choć nie wygląda na taki w opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tym kosmetykim ,szkoda ,ze u Nas nie jest on dostepny . Widać ,że bardzo Ci służy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć,zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie ma ich w Polsce, może bym się skusiła na kakaową:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/vaseline-balsam-do-ust-w-zelu-20-g-cocoa-butter-i3187743955.html

      Pewnie da się znaleźć taniej, ale wzięłam pierwszą lepszą z brzegu. Wpisz w allegro 'vaseline' i poszukaj. Może trafisz na jakąś promocję :)

      Usuń